Friday 26 October 2012

Die liefde vir Geld



    Die  LIEFDE vir  Geld....

Dit  kan 'n huis koop... 
Maar nie 'n woning nie.
Dit  kan 'n horlosie koop...
Maar nie tyd nie.

Dit  kan vir jou 'n posisie koop...

Maar nie respek nie.  

Dit  kan vir jou 'n bed koop...

maar nie slaap nie.

Dit  kan 'n boek koop...

maar nie kennis nie.  

Dit  kan medisyne koop...

maar nie gesondheid nie.  

Dit  kan selfs vir jou bloed koop... 

maar nie lewe nie.

So,  jy sien, geld is nie alles nie

en dikwels veroorsaak dit pyn en  kommer...

Ek vertel jou dit omdat jy my
familie is
en as 'n familielid wil ek
jou pyn en lyding wegvat!! 

So .......

Stuur  vir my al jou geld  

en ek sal vir jou verlos van jou  lyding. 
Skakel my vir my bankrekeningnommer.
Per slot van rekening, waarvoor is
familie dan daar,  uh?? 

























No comments:

Post a Comment