Maatskappy bemarking
Advertering in die gedrukte media is ‘n noodsaaklikheid
vir die voortbestaan van ‘n maatkappy en ook vir die gedrukte media hetsy
gemorspos of uistaande advertensies.
Koerante en promosie maatskappye se inkomste en
salarisse is afhankilik van die hoeveelheid advertensies wat geplaas word.
Kostes wissel ook van die groottes en hoeveelheid advertensies wat geplaas word.
Korting word ook toegestaan aan adverteerders wat weekliks of maandliks
advertensies plaas. Voorwaar ‘n groot en kompeterende mark tussen koerante en
ander gedrukte marke. Hulle werf voortdurend en met agressie kliente om hulle
koerant spasies te vul. Baie meer kan genoem word oor hierdie prosesse , maar
kom ons laat dit daar.
Maatskappye word geklassifiseer onder Franchises , groot
en klein ondernemings wat meeding met dieselfde tipe produkte en bemarkings
strategie . Sommige maatskappy stel selfs bemarkings agente aan om sodoende
hulle kanse met verkope en wins te bevorder ten koste van ander soortgelyke
onderneming . Deels van uitgawes van die groot , medium en klein ondernemings
bestaan uit maandelikse uitgawes vir bemarking.
Bogenoemde waarnemings het baie betrekking tot groterige
ondernemings maar die doel van hierdie skrywe is om aandag meer te vestig op die
onderneming wat ek noem die entrepaneurs
onderneming.
Weens so baie afdankings in die werkplek en die
abnormale werkloosheids syfers is die enigste oplossing om entrepaneur te gaan
word. Sy eie klein besigheid om vir hom ‘n inkomste te skep . In sy onderneming
lyk sy begroting soos volg : Huistoe vat geld vir kos , miskien salaris vir 1
werker , Krag en broodnodige skoonmaakmiddels ens. Watwou daar is geen geld vir
bemarking nie. Om winste te laat groei moet hy bemarking doen , maar sonder
bemarking kan
hy nie sy onderneming , sy trots , uitbrei en laat groei nie. Wat ‘n catch22
situasie bevind hy homself nie. Dan nader hy wel die koerant ens om ‘n ou klein
advertensie te plaas . Maar dadelik word hy geklassifiseer as ‘n groot premium
maatskappy wat hy nie is nie , maar die media het mos net een tarief. One for
all and all for one.
Nou vra ek graag die vraag . Hoe kan jule verwag van ‘n
klein entrepaneurs maatskappy om sy besigheid te laat groei as daar nie iemand
is wat bereid is om hom by te staan nie. Hoekon kan groter maatskapppe nie genader word om
hierdie klein ondernemings by te staan en sodoende die vrye mark stelsel net
verder te versterk en uit te brei. Profiele word gehandhaaf en groot maatskappye
se beeld word op die gedrukte media uitgebeeld. Maar wat die beeld van die
entrepaneur. He thy ‘n beeld en het hy ‘n bestaansreg in ons
samelewing
No comments:
Post a Comment